22
травня
Природознавство
Навчальний проект. Водойми рідного краю, їх стан та охорона
- Пригадайте свої знання:
1. Штучні моря, створені на річках. (Водосховища)
2. Озера, що заростають рослинами, які, відмираючи,
падають на дно й замулюють його. Озера поступово міліють і перетворюються на...
(болота).
3. Місце, де на поверхню землі виходить підземна вода. (Джерело)
4. Водойма, яка виникла в природних западинах на поверхні
землі. (Озеро)
5. Частини океанів, які заходять у сушу. (Моря)
6. Озера, створені руками людей. (Ставки)
-
Здійсніть віртуальну подорож водоймами нашої країни:
- Щоб зберегти таку красу, слід дотримувати низку правил.
Не забруднюйте береги водойм (банками, пляшками, упаковками). Консервні
банки можуть лежати в землі 90 років, поліетилен розкладається приблизно через
80–90 років, а скло — практично вічно.
Не мийте машини на березі і на мілководді (забрудники потраплять у воду і
спричинять порушення багатьох процесів у водоймі). Не споліскуйте каністри
з-під бензину у водоймі.
Не рвіть біле латаття, жовті кубушки та інші рослини, що ростуть у
водоймі,— вони є прикрасою водойми і потрібні іншим водним мешканцям. Не ловіть
раків і двостулкових молюсків! Бережіть жаб і пуголовків! Не ловіть бабок!
Не руйнуйте житла ондатр і бобрів!
Не виловлюйте рибу більше, ніж 5
кг за добу. Ця норма встановлена для збереження
чисельності риб у водоймах. Не використовуйте варварські знаряддя для лову:
остроги, сітки — вони не гідні Людини розумної, доброї, екологічно грамотної.
Дайте відповіді на запитання:
— Як ви розумієте висловлювання «Вода — це життя»?
— Які водойми ви знаєте?
— Яка діяльність людини призводить до забруднення води?
— Що забруднює водойми? З чим
потрібно боротися? (У водойми не повинні потрапляти стічні води заводів,
фабрик, добрива й отрутохімікати.)
— Як кожен з нас забруднює воду?
— Чому воду необхідно берегти й
охороняти?
— Що робить людина для охорони і
очищення води?
— Що може зробити кожний із нас?
— Сформулюйте власні пропозиції
щодо охорони води.
Математика
Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій
різних ступенів. Задачі на спільну роботу
- Пригадайте, послідовність виконання дій у виразах, які
містять кілька арифметичних дій різних ступенів.
Збірник
«Кубик»: с. 57 – задача 377, с. 69 – завдання
496.
Фізична
культура
-
Відпочиньте разом з героями відео:
Українська
мова
Повторення вивченого про частини мови
- Повторіть вивчене про іменник та прикметник,
пригадайте, як пов’язані прикметник з іменником. Допоможе вам відео:
А
тепер виконайте наступні завдання:
Тренажер: с. 71, вправа 175.
1) Прочитайте текст, вставте пропущені закінчення.
2) Випишіть всі словосполучення іменників із
прикметниками, виділіть закінчення. Визначте число і відмінок.
Наприклад: По
кам’янистому морському
дні (одн., М.в.)
Комментариев нет:
Отправить комментарий