четверг, 21 мая 2020 г.

Завдання на 22 травня


22 травня

Природознавство
             Навчальний проект. Водойми рідного краю, їх стан та охорона
- Пригадайте свої знання:
1. Штучні моря, створені на річках. (Водосховища)
2. Озера, що заростають рослинами, які, відмираючи, падають на дно й замулюють його. Озера поступово міліють і перетворюються на... (болота).
3. Місце, де на поверхню землі виходить підземна вода. (Джерело)
4. Водойма, яка виникла в природних западинах на поверхні землі. (Озеро)
5. Частини океанів, які заходять у сушу. (Моря)
6. Озера, створені руками людей. (Ставки)
- Здійсніть віртуальну подорож водоймами нашої країни:


- Щоб зберегти таку красу, слід дотримувати низку правил.
Не забруднюйте береги водойм (банками, пляшками, упаковками). Консервні банки можуть лежати в землі 90 років, поліетилен розкладається приблизно через 80–90 років, а скло — практично вічно.
Не мийте машини на березі і на мілководді (забрудники потраплять у воду і спричинять порушення багатьох процесів у водоймі). Не споліскуйте каністри з-під бензину у водоймі.
Не рвіть біле латаття, жовті кубушки та інші рослини, що ростуть у водоймі,— вони є прикрасою водойми і потрібні іншим водним мешканцям. Не ловіть раків і двостулкових молюсків! Бережіть жаб і пуголовків! Не ловіть бабок!
Не руйнуйте житла ондатр і бобрів!
Не виловлюйте рибу більше, ніж 5 кг за добу. Ця норма встановлена для збереження чисельності риб у водоймах. Не використовуйте варварські знаряддя для лову: остроги, сітки — вони не гідні Людини розумної, доброї, екологічно грамотної.

Дайте відповіді на запитання:
— Як ви розумієте висловлювання «Вода — це життя»?
 — Які водойми ви знаєте?
— Яка діяльність людини призводить до забруднення води?
 — Що забруднює водойми? З чим потрібно боротися? (У водойми не повинні потрапляти стічні води заводів, фабрик, добрива й отрутохімікати.)
 — Як кожен з нас забруднює воду?
 — Чому воду необхідно берегти й охороняти?
 — Що робить людина для охорони і очищення води?
 — Що може зробити кожний із нас?
  — Сформулюйте власні пропозиції щодо охорони води.


Математика
Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів.                 Задачі на спільну роботу
- Пригадайте, послідовність виконання дій у виразах, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів.



Збірник «Кубик»: с. 57 – задача 377, с. 69 – завдання  496.


Фізична культура
- Відпочиньте разом з героями відео:




Українська мова

                               Повторення вивченого про частини мови
- Повторіть вивчене про іменник та прикметник, пригадайте, як пов’язані прикметник з іменником. Допоможе вам відео:


А тепер виконайте наступні завдання:
Тренажер: с. 71, вправа 175.
1) Прочитайте текст, вставте пропущені закінчення.
2) Випишіть всі словосполучення іменників із прикметниками, виділіть закінчення. Визначте число і відмінок.
Наприклад: По кам’янистому морському дні (одн., М.в.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий