воскресенье, 24 мая 2020 г.

Завдання на 25 травня


25 травня

Літературне читання
Смислові та причиново-наслідкові зв’язки між епізодами.
«Сім нескладух говорухи» Саша Кочубей
Збірник (ДПА) : с.40-42, завдання 1-8, (завдання 4 – списувати не потрібно)


Математика
Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів
Збірник «Кубик»: с. 69 - задача 499
Знайдіть значення виразів:
275 ∙ 37 – 16416 : 304=                 203 ∙ 47 + 83747 : 83=

Фізична культура
- Відпочиньте, потанцюйте:


Природознавство
Навчальний проект. Добра справа для природи.
  Природа... Велике творiння Боже, колиска людства, втiлення краси i добра.  Щодня ми озираємось і бачимо навколо себе дерева, траву, квіти, птахів, комах, тварин. Це все природа. Людина — частина її. Але у людини є можливість змінювати природу. Кожна зміна позначається на навколишньому середовищі. Змінювати природу людина повинна обережно, бо окремі дії можуть завдавати шкоди і навіть призвести до загибелі. Від людини залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. Нам подобається чисте повітря, прозора вода в річках, зелена трава на лугах, могутні дерева в лісах. Це життя. І наш обов'язок — зберегти його. Без природи людина загине. Збереження природи — це збереження людини.
     Сьогодні люди об'єднуються у товариства, метою яких є охорона природи. Навколишнє середовище потребує нашого захисту. Забруднення річок і озер, загибель лісів, знищення цілих видів рослин і тварин — справа рук людини. Проте тільки людина може врятувати природу. І дорослі, і діти повинні об'єднати свої зусилля у справі захисту довкілля.
    Кожен школяр може посадити дерево і нагодувати птахів. Ми повинні обережно поводити себе на лісових галявинах та берегах річок, не залишаючи після себе сміття. Якщо так робитиме хоча б кожен школяр, то й це буде вагомий внесок у дорослу справу збереження природи.

- Подивіться відео:
- Дайте відповідь на запитання:
- Що можна зробити для збереження природи у нашому краї?


Образотворче мистецтво
Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. Виконання композиції
«Україна – моя Батьківщина»

   Україна — це наш рідний край, наша дорога і мила Вітчизна, земля, де ми народилися, уперше побачили і пізнали світ, почули колискову пісню, рідну мову, відчули любов і ласку — це наша найдорожча у світі Батьківщина.
                                                           Україна

Я сплю, та бачу увісні
Свою улюблену країну Україну!
Її родючії грунти, квітучії поля пшенці,
Всі чисті ріки та моря,
І жовте сонце в голубому небі.
Чи то не сон, чи я не сплю,
Чи так воно мені здається?
Та ні - це сон, це сон та мої мрії,
Бо саме, саме ось таку,
Хочу я бачить Україну.
Щоб її землі та поля
Були найзапашніші,
Щоб її ріки та моря
Були чистіше неба,
А жовте сонце, щоб ніколи
Не згасало в небі!
Бо це наш символ,
Символ  нашої  країни  України!



 
 

- Як  продовження уроку природознавства пропоную вам  створити композицію «Україна – моя Батьківщина!» Можна малювати фарбами, олівцями або зробити аплікацію, колаж. Натхнення та творчості!

Комментариев нет:

Отправить комментарий